Står nöjdare kunder och bättre resultat på er to-do-list?
Vi har kokat ner vår kunskap till fem enkla, användbara och effektfulla paket för företag som vill lyckas ännu bättre på sin marknad.
Grundutbildning
Vi alla skapar kundernas upplevelse av våra produkter & tjänster
Lägg grunden för ett större engagemang i att utveckla en kundupplevelse som ger er mer nöjda och lojala kunder. Lär er vad som gör skillnad för kunderna, men också vad som gör skillnad för att lyckas med förändring. För team och företag.
Utbildning och coachning
Produkt- och tjänsteutveckling utifrån kundbehov
Bli mer träffsäkra i era utvecklingsprojekt genom att bli bättre på att utgå från kundbehov och att involvera kunder på ett givande sätt i processen. Ni får förståelse för kärnan i arbetssättet, en hands-on arbetsprocess och konkreta verktyg. 4 utbildningstillfällen samt coachning i ett aktuellt projekt. För team som jobbar med konkreta utvecklingsprojekt.
Utbildning och coachning
Öka värdet i ert befintligt erbjudande genom att utveckla kundupplevelsen
Börja arbeta aktivt med viktiga "pain points" som står i vägen för nöjda, återkommande kunder som rekommenderar er. Över tid kommer ni också medvetet kunna skapa "delights" som verkligen stärker kundernas vilja att vända sig till er. Ta hjälp av en hands-on arbetsprocess och konkreta verktyg. För team som jobbar med utvecklingsområden.