top of page

Står nöjdare kunder och bättre resultat på er to-do-list?

Vi har kokat ner vår kunskap till fem enkla, användbara och effektfulla paket för företag som vill lyckas ännu bättre på sin marknad.

Inspirationsföreläsning

Kundvärde
- så tar ni kommandot

Låt oss inspirera och utmana er att se hur ni kan stärka er konkurrenskraft genom den potential som finns i er organisation. Ofta finns stora möjligheter inom räckhåll, och nyckeln till att komma åt dem ligger hos er ledare. För ledningsgrupper.

Grundutbildning

Vi alla skapar kundernas upplevelse av våra produkter & tjänster

Lägg grunden för ett större engagemang i att utveckla en kundupplevelse som ger er mer nöjda och lojala kunder. Lär er vad som gör skillnad för kunderna, men också vad som gör skillnad för att lyckas med förändring. För team och företag.

Utbildning och coachning

Produkt- och tjänsteutveckling utifrån kundbehov

Bli mer träffsäkra i era utvecklingsprojekt genom att bli bättre på att utgå från kundbehov och att involvera kunder på ett givande sätt i processen. Ni får förståelse för kärnan i arbetssättet, en hands-on arbetsprocess och konkreta verktyg. 4 utbildningstillfällen samt coachning i ett aktuellt projekt. För team som jobbar med konkreta utvecklingsprojekt.

Utbildning och coachning

Öka värdet i ert befintligt erbjudande genom att utveckla kundupplevelsen

Börja arbeta aktivt med viktiga "pain points" som står i vägen för nöjda, återkommande kunder som rekommenderar er. Över tid kommer ni också medvetet kunna skapa "delights" som verkligen stärker kundernas vilja att vända sig till er. Ta hjälp av en hands-on arbetsprocess och konkreta verktyg. För team som jobbar med utvecklingsområden.

Ledarskapsutveckling

Ledarskap för kundvärde

Lär er hur ni som ledare kan främja (och hindra) nytänkande utveckling av er t erbjudande, er kundupplevelse och er affär. För ledningsgrupper och ledare som vill mer.

Få fart på utvecklingen av ert kundvärde och stärk ert resultat

P1050667_edited.jpg
bottom of page