top of page

Grundutbildning:

Vi alla skapar kundernas upplevelse av våra produkter & tjänster

Öka medvetenheten
Öka engagemanget

"Den som inte är informerad kan inte ta ansvar. Den som är informerad kan inte låta bli att ta ansvar."

SAS-Janne Carlzon

Ni får lära er vad som gör skillnad för kunderna, men också vad som gör skillnad för att lyckas med förändring. Fokus ligger på hur ni tillsammans kan skapa värde, eftersom det är där både stora möjligheter och utmaningar finns.

Vi skräddarsyr utbildningen genom att mixa generell kompetenshöjning med specifika diskussioner om er kontext och era ambitioner.

Ni får stora vinster av att göra utbildningen tillsammans. Det ger en gemensam förståelse, ett gemensamt språk och motivation att börja använda de nya kunskaperna i vardagen.

Grundutbildningen är till för team och företag som steg för steg vill stärka engagemanget i kund och utveckling för att lyckas ännu bättre på marknaden. Utbildningen görs i ett team, en avdelning eller ​på en hel arbetsplats

Grundutbildningens 3 byggstenar

Vilken typ av företag vill och behöver vi vara för att vara framgångsrika nu och framöver

Vägen till nöjdare kunder och bättre resultat

Att leva och arbeta i förändring

Detta ingår i paketet

Anpassning till er verksamhet

Ni ger oss input om er situation på marknaden, som vi sedan använder aktivt i utbildningen så att innehållet blir relevant och användbart.

Era drivkrafter och hinder

Vad motiverar er till att utveckla ert kundvärde och vad står i vägen för att ni ska lyckas? Vi pratar mer om det och hur ni ska göra för att komma vidare.

Kompetenshöjning om hur man stärker kundvärde och affärsvärde

Hur skapas kundvärde egentligen? Genom bra produkter, ja. Men mer? Ni får kolla på fler möjligheter att öka sitt värde gentemot kunderna. 

Kompetenshöjning om förändringsarbete

Ni får lära er hur vi människor fungerar vid förändring och vilka strategier vi kan använda oss av för att förändring ska kännas motiverande och något man vill vara en del av.

Inspirerade case

Innehållet blir levande genom case ni kan känna igen er i och förstå.

Enkla metoder att använda i vardagen

Ni får med er en kärnfull verktygslåda med ett urval riktigt användbara metoder och mallar.

Vad ni får med er

Gemensam förståelse och gemensamt språk om kund och förändringsarbete

Insikter om era styrkor och drivkrafter

Gemensam energi för att driva utveckling

Få fart på utvecklingen av ert kundvärde och se kvittot i resultatet

Vi hjälper företag som ser värdet i att bli bättre för sina kunder varje dag.

Med relevant utveckling som händer. Inte bara snack.

P1050667_edited.jpg
bottom of page